2013. január 3., csütörtök

és ki törődik a tanul

- mánnyal?
- ással?

bizonyára megszállt a jótétlélek. ismerősöm megy az usába a college-omba. (mielőtt hazajöttem, nem voltak visszatérő álmaim. azóta vannak. visszatérek bennük.) gondoltam, küldök valamit a szobatársamnak, aki egy helyes lány, igazán összeszociálódnunk persze nem sikerült (nekem olyat?), nem is tartjuk a kapcsolatot, de ettől még szeretnék küldeni neki valamit, és most itt az alkalom postaköltésg nélkül. (a nemadóbevallásomat ezer forintért adtam postára az usába.) úgyhogy kimentem gyöngyöt venni, legalább nem ülök egyfolytában itthon. rózsaszín persze nem volt, ami nem jó, mert virágosat akartam, a virágoshoz kell rózsaszín. aztán itthon kerestem mintát. tényleg kell bele rózsaszín, de annyira tetszett, hogy rózsaszín nélkül is ezt választottam. persze ez 25 gyöngy/sor, én meg 15-öset akartam. úgyhogy újra kellett rajzolni.


újrarajzolás közben egészen rámjött a nosztalgia, szerintem utoljára szövőszakkörön fogtam a kis négyzethálós papírkámat és satíroztam ilyeneket. B1 nagyobb lesz, szövünk majd bábot talán. aztán nekiláttam keretet csinálni. nem találtam a célnak megfelelő dobozt, úgyhogy nekiláttam megpreparálni és befűzni az övszövőmet. ez eltartott egy jóideig. elkezdeni is vagy egy órába telt, egyszer elszakadt (segítség, szakad a damil, amit használok!) ami elég nagy baj, attól tartok, nem lesz túl tartós. aztán olyan 4-5 óra munkával, ami alatt jól meg is izzadtam, lévén a kottatartó és a saját derekam között kellett feszíteni a vetőszálakat, de a kottatartót elrántom, ha nem támasztom ki lábbal stb. stb. szóval itt tartok most:


csak hogy lesz ebből tanulmány/ás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése