2012. január 5., csütörtök

modernizmus vizsga mégegyszer

hát az történt, hogy
1) kaptunk szöveget a vershez
2) írhattam (volna) az 1984-ről
3) abszurd dráma volt a harmadik tétel.
így legalább 10 percen át azon gondolkodtam, hogy melyik tételt írjam a háromból, mert mindhármat nagyon szívesen megírtam volna. kicsit olcsó húzásnak éreztem, hogy már megint a Waiting for Godot-ról írjak, mint szemináriumon, mert még a végén azt hiszik már, hogy ezen kívül semmit nem tudok (ezért például örültem volna egy Caretakeres esszétémának), de mivel az 50 percből 10 percet azon filozofáltam, hogy mit írjak, úgy döntöttem, hogy nem engedek a kísértésnek és a kalandvágynak, hogy valami olyanból írjak esszét, amiből még nem írtam (pedig jó lett volna megmutatni, hogy milyen spíler vagyok 1984-ből vagy verselemzésből, ráadásul mindkettőből kapásból voltak ötleteim), így hát daráltam két oldalt, a könyökömön jön ki dologból, ami emiatt viszont valószínűleg eléggé felületes maradt (mondván minek írjam le ötszázadszorra, ráadásul tudhatják, hogy tudom)... úgyhogy hát nem éppen jó érzéssel jöttem ki a vizsgáról. állítólag nem alkottam olyan vészeset a tesztes vizsgarészen, de szerintem azért az rettenetesen ciki, hogy (egészen prózai okból kifolyólag) nem tudom, hol játszódik a Prime of Miss Jean Brodie, amikor nem valami kis hüle skót faluban, hanem Edinburghban, szerintem ez ciki. Meg három pontot nem vesztek el, ha beírom a tippjeimet, amik bejöttek volna, ha leírtam volna. De egyébként meg arra is gondolok, hogy rendjén van ez, mert aki hülye, az ne kapjon ötöst, mert persze a Larkin-idézetről sem az jutott eszembe, hogy melyik versből van (ugyan a tipp jó lett volna), hanem az, ahogyan ülök a szobámban és azon óbégatok, hogy hogy lehetett pont azt a sort, amit aztán nem ismerek majd fel a vizsgán úgy lefordítani, hogy "De a hit is meghal babonaképp", eszem azt az értelmi színvonalat, amin állok. már csak dacból is jó lenne újra elmenni vizsgázni ebből, de az az igazság, hogy azért is így gondolom, mert most jönnek azok a vizsgáim, amikhez egyáltalán nincs kedvem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése