2011. október 5., szerda

manipulálnak.

hmm, nagyon vegyes. momentán fázom. voltam operában, nem olvastam el még mindig a kötelezőt mára, és gondolkodni próbálok. a vv élő stream meg nem akar menni, így hát próbálom eldönteni, hogy hány százalék a manipuláció az egészben, mert azt szeretem átlátni. úgy általában szeretem átlátni az embereket. általában az tűnik a tendenciának, hogy amint valami olyan kezd el történni, ami használható az összefoglalóban, elveszik az adást. persze gondolom bele van kalkulálva néhány másodpercnyi csúszás is, egy-két percnél nem hiszem, hogy több, így könnyebb kellő helyen elvágni. az is nagyon önkényes, mikor épp kit mutatnak. most szerintem azzal manipulálnak, hogy beálcázzák ideiglenes technikai hibának azt, hogy gyakorlatilag két órája se kép se hang (tudom, mert az ilyen mellett prímán lehet kötelezőt olvasni anélkül, hogy zavarna), igazából viszont arról van szó, hogy ma olyan dolgok történtek, amiknek okvetlenül csak holnap este 9 után szabad kitudódniuk, és ha beadják az élő streamet, akkor valószínűleg ki lehet hámozni belőle egyet s mást. ez a teóriám. a kötelezőt meg egyébként is harmadszorra olvasom már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése