2011. szeptember 22., csütörtök

mine sirkus

írtam már blogot. három hónapja hagytam abba másfél év alatt összegyűjtött több mint ezer bejegyzés után. azt hiszem, nem volt rossz döntés abbahagyni, mert elértem vele dolgokat, amiket el szerettem volna érni. nem vagyok benne biztos, hogy jó döntés lesz újrakezdeni, de nem csak pozitív hatásai voltak annak, hogy abbahagytam a blogolást. hiányzik az írás. próbálkoztam kézzel írt naplóval, de annak mindig az lett a vége, hogy négy órákat írtam egyfolytában, és emiatt ritkán vettem csak elő naplót. a rendszeres írás hiányzik a legjobban az egészből. mivel naponta rengeteget jegyzetelek kézzel és motivál a közönségnek írás, most talán újra nekifutok a dolognak.

mine sirkus, az én cirkuszom. az idézet Jostein Gaarder A történetárus (eredeti nyelven Sirkusdirektørens datter) című regényéből való, ami talán a kedvenc könyvem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése