2013. március 11., hétfő

hogy is van ez?

nem, nem azért ülök itthon a könyvtári Kortársunk Shakespeare-en, mert nem akarom használni. és igyekszem nagyon figyelni a határidőkre, mert nincs arra pénzem, hogy késedelmi díjakat fizessek. ezért ma vissza is vittem a kerületibe, ami hosszabíthatatlanul lejárt, bár még használnám. a központiba viszont nem vittem vissza, hiszen az még hosszabítható. de nem. este 8 után belépek online, hogy hosszabbítsam, mert ugye nincs pénzem arra, hogy késedelmi díjakat fizessek. erre közli velem az online rendszer, hogy besz-ptad haver, előjegyezték. na most nekem nincs egy hónapom ezt kivárni és visszaelőjegyezni, mert nekem most kell szakdogát írni, úgyhogy remek pénztárcakímélő módszerek villognak a fejemben. a késdelmit már tuti fizethetem holnap, hiszen éjfélkor lejár a határidő, na de mit még? vagy több nap késedelmet akarok vagy a fél vagyonomat otthagyni egy fénymásolószalonban, ami még legálisnak sem nevezhető. én értem, hogy fontos az előjegyzős rendszer bár akármennyire kell valami, én soha nem használom, mert szvsz nem garantál semmit, de mi az atyaúiristenért nem tud erről legalább küldeni egy emailt a könyvtár, hogy helló haver, szeretettel értesítünk, hogy hamarosan sz-pni fogsz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése