2012. október 23., kedd

élet-s-irodalom

legalább az egyetem végre kiművel egy kicsit kortárs magyar irodalomból is, ha már homokszem a gépezetben, egyszer az angolszász és orosz kötelezők tengerében felbukkan egy magyar csepp. Kertésztől már korábban is olvastam, de Esterházyval (szégyenszemre) ez volt az első találkozásom. én még ilyet nem láttam. ha most ráérnék, izibe elolvasnám mégegyszer, Élet és irodalom, de remélem majd holnap az órán közelebb kerülök a megvilágosodáshoz. eleinte nem tudtam, hogy pimasz módon-e, suttyomban vagy miazisten, hogy ennyit átemelt Kertésztől, de aztán láttam, hogy nem, ez itten hangsúlyozottan van. csak majd jó lenne megérteni, hogy hova is ment ki ez az egész (Bécsbe haha), nyilván kontrasztba került, nyilván, egyik kiment Bécsbe a másik nem meg ilyesmik, de hogy pontosan hogyan is van ez összeszőve, annak kellene mégegy olvasás, amire most, fájdalom nem érek rá, mert holnapra egyrészt itt van egy Shakespeare-dráma, másrészt meg az Andrejev és az irodalomtörténet. és csütörtökre meg egy kis egydélutános Stoppard, amire fogalmam sincs, mikor lesz egy délutánom, mert holnap már az Andrejeven fogok nagyonidegeskedni egész nap.

1 megjegyzés: