2012. szeptember 8., szombat

megkülönböztetés

Lys azt mondta, itt lehet például gebasz. (ő nem ezt mondta, hanem mondott egy példát, és én ezt így fordítottam le magamnak. csak ez a "gebasz" szó ne lenne ennyire ormótlan.) amikor Actingen az volt a feladat, hogy meg kellett figyelni egy adott csoporttársad mozgását és ez alapján leírni egy csomó mindent róla, mindenki megkapta a róla szóló írást, és az én kémem többek között azt írta rólam, hogy "----- is consistent in the way she acts with different people." és én ekkor úgy éreztem, hogy ez az egyik mellélövése velem kapcsolatban. (azt is leírta, hogy szerinte egy orosz kisvárosból származom.) amit Lys mond, azt végiggondolva elképzelhető, hogy nem észrevehető, ha én pozitívan megkülönböztetek valakit. is that true? upsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése