2012. április 10., kedd

úristen, hogy fogom én ezt megcsinálni

márpedig én ezen a konferencián elő akarok adni. vasárnap estig kell az előadásomból egy kivonat, max 1200 karakter. csakhogy nincs kés előadásom. van a fejemben egy rakás dolog meg ötlet, de még nincs meg a struktúra, csak egy körülbelüli irány. ráadásul van egy rakás irodalomelméleti termini technici, aminek utána kéne olvasnom, mert nehogy olyan szót használjak megint, amiről kiderül, hogy valamelyik irodalomelméletben valaki valami másra használja. és ezeknek az oroszoknak aztán van szakirodalmuk meg Bahtyinjuk meg minden. Wolf Schmid is annyi forrást feltüntet egy kis tanulmánykájában, hogy csak nézek, hogy hogy fogok én nem kapufákat lőni és különbenis, hogy fogok beleférni 15 percbe. szelektálni, mindig csak szelektálni, és közben már csak 2 napom van elolvasni három drámát és leadni valami Macbethes absztraktot (az Oblomovhoz természetesen még mindig nem nyúltam hozzá). tejézusúristen, fog ez nekem menni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése