2012. április 2., hétfő

mit nem csinálunk a kiselefántból? nagyot.

bármikori felvétel is volt az, amiről a Don Giovannit néztük este, hát sokkal jobb volt, mint amit a évadban eddig láttam az operában. lehet, hogy az is különbség, hogy ez Mozart, amazok meg mind Verdik (és Mozarthoz hozzá vagyok kondicionálva, Verdi meg idegen terep), de hát ezen a felvételen minden nagyon rendben volt. szóval például jobban is énekeltek meg színészileg is jó volt meg tényleg minden. (mondjuk a sztorit először Moliére-től olvastam aztán meg Puskintól, és még össze is maszatolta a idő, szóval volt egy kisebb keveredés, hogy most mi, meg kinél hogy is volt ez.) 

az évadban ha minden a tervek szerint halad nézek az operában egy Traviátát meg a Macbethet, és hátha esetleg mégis visszamegyek következő évadban is. ki tudja.

viszont már rég aludnom kéne, mert délelőttől estig könyvtárazni tervezek, hóviharügyileg, és máris elkezdtem vérszemet kapni meg nagyelefántot csinálni, hogy hmm, roppant jó, akkor olvassuk végig az összes Belkin-elbeszélést újra, és globalizáljuk a témát, és keverjük bele a jó pásztorról szóló példázatot is és satöbbi, szóval javíthatatlan vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése