2012. március 15., csütörtök

indok vagy nem indok

elmennék fürdeni, ha rá bírnám venni magamat, hogy fölálljak. nem vagyok az a típus, aki ne tudna átlépni sértettségen meg ilyesmi, csak akarnom kell. ha akarom, a legtöbb érzelmemet el tudom fojtani, így például a sértettséget is. (a legtöbb ember nem képes erre, de nem vagyok büszke rá. max más erény híján.) ahhoz először valószínűleg akarnom kell akarni. valahogy el kell számolnom magam előtt magammal. nem lehet mindig mindent és mindenben és mindenhol és mindenkit. fáradt vagyok és keresem rá a jelzőt, hogy mennyire sok az, amit produkálnom kell. néha eszembe jutnak a tüskék, hogy ki hagyta a nagyobbat, de általában aztán teszek rá, és mentem a lelkemet. én nem így szoktam ezt csinálni. fel szoktam ajánlani, hogy használjanak ki. de valahogy most. nem tudok mit kezdeni. nem értem. kár a gőzért. persze nem szeretek félinformációk vagy mégkevesebbek ismeretében bármit is vagy sem, de az a helyzet, hogy fáradt vagyok. tényleg fáradt vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése