2012. január 20., péntek

minekutána eljutottam a 17 fejezetes könyv 3. fejezetének végére, a 14. század elejéig, majdnem elkezdtem szabályosan bőgni, és úgy döntöttem, hogy feladom, mert biztosan nem tudnám befejezni a könyvet szerdáig. 24 A/4-es oldalnyit jegyzeteltem belőle, és annyit sem tudok megjegyezni. az a baj, hogy lövésem sincs, hogyan készüljek fel szerdára a vizsgára. az egyetlen dolog, amivel valami hatást még el tudok érni, az az, hogy azt hajtogatom, hogy nem lesz diplomám, ha nem sikerül. a hatás egyébként az, hogy elkezdek sírni. mert persze tanulmányilag itt még az egyébként működő mazochista motiváció sem hat, mivel tényleg nincs ötletem se, hogyan fogjak neki a maradék öt nap tanulóidőnek, hogy valami eredménye is legyen. (miből, mit stb. kicsit hosszú az a hülye történelem.) Lys azt mondta, puskázzak, ha úgyis mindenki puskázik, de én nem tudok puskázni meg nem is szeretek. majd ha negyedszerre megyek vizsgázni belőle, akkor, mert utána már dékáni méltányossági miacsuda kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése