2012. január 27., péntek

hogyan töltsük értelmesen az időt

vagy megbuktam töriből vagy nem (az előbbit preferálnám), de én ebben a vizsgaidőszakban nem megyek többet vizsgázni, ha megbuktam, akkor sem. majd felveszem újra a tárgyat maximum. ezért aztán nem tanulok törit, hanem olyan 4 órája leültem a Heroes V-höz játszani, és azóta is azzal próbálkozom. az a baj, hogy amióta játszom ezzel a játékkal (ami több év időtartamot jelent) még egyszer sem tudtam megnyerni benne semmit. elég jól tudok csatákat kis veszteséggel nyerni, de attól vagyok csak erős, hogy egy erős seregem van, míg az ellenfél rendszerint legyárt négy-öt középerős sereget. tehát megverem a legerősebb seregét is, de annyira legyengít, hogy onnan már ki lehessen ütni. engem. hát ilyen értelmes dologgal foglalkozom, ahelyett, hogy a potenciális UV-ra tanulnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése