2012. január 24., kedd

átmenni a vizsgán...

aha, ez 100% esélytelen. a tanulóidőt nem használtam fel, csak másra. általában pedig át szoktam rugdosni magamat a vizsgán, de most úgy látszik, nem ez a helyzet. ami mondjuk azért is bosszantó, mert több mint 40 A/4-es oldalt teleírtam a nemkészülés közben, de nagyon sok részt nem is értek, kiguglizni meg lusta voltam eddig (évszámok alig vannak), és még amit értettem is, amikor írtam, azt sem tudom. vagy ilyen vizsgatárggyal még nem is találkoztam, vagy ennyire nem éreztem még a motiváció teljes hiányát. az eszemmel tudom, hogy amíg nincs meg ez a tárgy, addig diploma sincsen, de egyáltalán nem érzem. azt érem, hogy miért csináljam én ezt, ha más sokkal jobban érdekel. most alszom öt-hat órácskát, aztán kitalálom, hogy mi az, amivel ebből egy kettest elő tudok varázsolni. mondjuk kettesre nem szoktam tanulni, mert vagy mindent vagy semmit alapon szoktam tanulni, ezért nehéz belőni, hogy mikor tartok már azon a szinten. a rossz az, hogy a családom most cicceg, hogy úgysem bukom meg, mert eddig sosem buktam, aztán mennyiszer mondtam, ha nem bukom meg, akkor cicceg, hogy ők megmondták, ha meg megbukom, akkor cicceg, hogy milyen semmirekellő vagyok, és azt a hülye valóvilágot vagyok csak képes nézni. pedig mennyi mindenen elgondolkodtat. most csákány, aztán meg hadd fussak már egy nagy kört a világ négy sarkát megkerülve, mert a tkm tele van azzal, hogy két napja ki nem mozdultam a lakásból és erre a fasságra próbálom sikertelenül motiválni magamat. minek nekem diploma, úgyse ér semmit, én csak élni szeretnék már. csákány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése