2011. december 4., vasárnap

prospekt

az van, hogy tudom, hogy más meg tud írni egyetlen éjszaka alatt bármilyen szemináriumi dolgozatot, de nekem szerdán kell leadni egy 8 oldalast, és effektíve rá vagyok parázva, hogy semmi nincs meg belőle. ami a nagyobb baj, hogy fogalmam sincs, hogy fogok én ebből összehozni egyáltalán 8 oldalt. ami szintén probléma, hogy szerdán ezen kívül írunk egy féléves zh-t is abból a kedvenc kurzusomból, amit az a kimondottan tanárnak teremtett teremtmény tart. (az viszont iszonyú mákerség, hogy az előre megadott tételeknek kábé a felét azok alapján a cikkek alapján lehet megírni, amikből pont én referáltam. vagy legalább valami támpontot adnak.) ami ezen kívül még probléma az az, hogy szerda esti összpróba után én csütörtök délután írok egy másik féléves zh-t is egy valóban kedvenc kurzusomon, és hát ettől legalább annyira be vagyok ijedve mint a 8 oldalas beadandótól. azt hallottam, hogy sétagalopp lesz ez a zh, ettől aztán mégjobban beijedtem, mert hát iszonyú ciki, ha egy sétagalopp dolgot tolok el. olyan buta vagyok és lusta is és különbenis az a véleményem, hogy áááááá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése