2011. december 16., péntek

nem tudom

nem tudom, mi tud eléggé expresszív lenni ahhoz, hogy kifejezzem vele, milyen szinten vagyok friss. a fürdőszobáig nem vonszolnám el magam, hogy megfürödjek mielőtt kidőlök, mint a favágítón a halomba döntött egészséges törzs. (persze azért a Weöres-kötetért elmásztam.) hétfőn vizsgázok egy tárgyból, amiből még egyáltalán nem kezdtem el készülni. de tessék elhinni, káó vagyok, káó, tegnap reggel még drámaelméletből vizsgáztam, ma koradélután meg a hangtan, nyolc órát aludtam az elmúlt 48 órában, a hangtan előtt is már majdnem bőgtem a káókáótól. hát bőgőmajom vagyok én? többször verbalizálom gondolatban, hogy hagyjanakbékén, mint amennyiszer ez tudatosul bennem szerintem, hagyjanak már békén. azt se tudom, mire értem, mert egyébként nem piszkál senki. nem tudom, mi lesz itt, de pár perce még elindult egy gondolatmenet a fejemben, hogy ...és akkor holnap bemegyek az egyetemre... tényleg rendet kéne már csinálni, főleg belül, mert kívül van egy anyuka, aki mindig rendet rak, amikor már csak néhány napnyira vagyok az önkéntes porszívózástól. de belül, belül már néha olyan, mintha nem lakna senki. vagy csak elmentek otthonról. írni szeretnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése