2011. november 16., szerda

kompromájsz

arra a bölcs döntésre jutottam, hogy egy szemináriumi óra 90 perces, egy referátum előadásához 30 percre van szükségem, visz a csuda kettőt holnap, hát szegény többiekre hogy maradna idő. úgyhogy ebben maradván magammal átismételtem a három héttel ezelőttit, és bőszen reményeimbe foglalom azt, hogy a másik két delikvens, akinek elő kell adnia ma, showjon up az órán, mert különben rajtam csattan. szerintem ez így korrekt, nem lehet elküldeni úgy a franciskába, hogy semmit nem csinálok, ha épp előtte csináltam valamit. ha semmit nem vinnék, azt mondom, jól van, ezt nekem. de viszek, dolgozni fogok épp eleget, és ha több kell, akkor nem fogok mélydepibe zuhanni, hogy összeszedhettem volna hajnali ötre valamit. az este 11 előtti szabad időm gyakorlatilag 95%-át az tette ki, hogy újraolvastam A vihart. akkor egy kis lazsa jár. kilenckor kelek, most lesz három, akkor most a referátum No2. helyett inkább próbálom felhozni magamat a Heart of Darknessből, amire a viharzás miatt eleddig nem került mategnap sor. és mondjuk négykor elmegyek aludni. így most oké, aztán majd meglássuk, hogy föl kell-e mosni este, amikor majd lendületesen próbálunk a srácokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése