2011. október 2., vasárnap

már nem gimnazista

hogy hogynem nem belebotlottam a fürdőszobamérlegbe? ez adott egy újabb adag lelkierőt a lefogyom amerikát projekthez. reggel elmegyek mozogni. Majakovszkijjal legalább eredményeket érek el viszont, csak alaposan ráférne egy nagyobb reform a középiskolai történelemoktatásra. attól nem félek, hogy nem lesz, csak nem vagyok biztos benne, hogy olyan, amilyen ráférne. mert mondjuk így pont a huszadik századi történelmet nem tanítják meg rendesen. legalábbis mi ötvenhatig sem jutottunk el. szóval kicsit ranteltem a történelem miatt, de egyébként haladok Majakovszkijjal. pláne amióta megtaláltam az érthetőbb fordításokat.

hát úgy egyébként viszont meg na. persze mindig lehetne jobb. hát úgy elvagyok a képzeletemben. pedig már nem vagyok gimnazista, ahogy Borkin mondaná.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése